Ruta Torres i Finques guiat per Antonio Campos

Fecha:

divendres, 4 abril, 2014 - 09:30

1.- Ruta.

Monestir de la Trinitat ( Finca El Pelegrí segles XVII i XVIII) i Torre dels Paulines.

2.- Data i lloc de salidad.

El Divendres 4 d'Abril, a les 09:30,(Prendre bona nota, mitja hora abans de l'habitual, per a no "caminar" amb dificultats) des de Plaza Estels, enfront de “Els Clavells”

3.- Recorregut.

En bus 23 fins al MacAuto , passat complex Vistahermosa ( la mateixa que quan vam ser a la Muntanya Orgegia). Seguir pel mateix camí fins a Llar Provincial. En la rotonda següent seguir recte per camí cap a Mercadona de carretera S. Vicente-S. Juan, continuar per caseriu de Tangel cap al Monestir de la Trinitat ( Finca El Pelegrí segles XVII i XVIII) on el Germà Lázaro ens il·lustrarà sobre el mateix.

Despues de visitar el monestir, seguir per vorera de carretera cap a S. Juan uns 200 m., continuar  per camí unte al barranc per a seguir per la carretera de les Paulinas cap a la Torre Pelegri. Poc abans del col·legi Aire Lliure hi ha un desviament cap a l'esquerra, per camí, que arriba al camí de Lloixa. En arribar a aquest seguir a la dreta i s'arriba a la carretera general, al costat de Caravanes Ferrero (corba entre MacAuto i Santa Faç) on hi ha bus per a tornar.

4.- Característiques i distància.

Passeig per asfalt i pistes de terra, sense desnivells importants, una distància de 8,5 Km. i una durada aproximada de 3,5 hores.

Places il·limitades. Moment restauració: lloc a determinar.

5.- Recomanacions.

Botes lleugeres, bastons, protecció solar fisica i/o química (Important perquè ja comença a  "picar" el sol), i fruita o aigua.

No oblidar la passada del bus.